Extrém platósok a Dodge-tól
A Dodge Ram BFT egy lakóház méretű járgány a hardcore vásárlóknak, a Dodge Dakota MX Warrior pedig egy dögös, egyedi festésű platós gép.
A pickup téma kimeríthetetlen, bizonyítja ezt a két SEMA Show-n leleplezett Dodge modell, a vontatásra tervezett Ram BFT és a motokrossz inspirálta Dakota MX Warrior pickup. A Dodge Ram BFT egy lakóház méretű járgány a hardcore vásárlóknak, a Dodge Dakota MX Warrior pedig egy dögös, sportos, egyedi festésű platós gép.
A Dodge Ram BFT nagy és erős, talán még egy társasházat is elvontatna. A Ram modell Heavy Duty, azaz nagy teherbírású alvázára épül. Az impozáns megjelenést a hátsó, duplakerekes kiképzés, a 15 centis Superlift emelés és a krómozott, 22,5 hüvelykes tízcsavaros Alcoa felnik biztosítják számára. A kerekeken kívül a fellépők, a lökhárítók, a kipufogóvégek, a kilincsek és a platókorlátok is krómozottak az óriáson. Pontos teljesítményadatokat sajnos nem közölt a Dodge, de a Ram BFT-t egy felerősített 6,7 literes Cummins turbódízel motor hajtja, irdatlan nyomatékkal.
A Dodge Dakota MX Warrior más tészta, a sportos dizájnvonalat képviseli, a fiatal, kalandvágyó réteget célozza. A pickupot Scott Waraniak tervezőszakos hallgató és motokrossz versenyző segítségével alkották meg. A platóra föltették Waraniak 2008-as KTM 450-es versenygépét, de a motoron és a pickupon látható grafika megtervezésénél is szabad kezet kapott. Persze a megfelelő kiállásról és terepező képességről is gondoskodni kellett, így a Dakota pickup hasmagasságát 10 centiméterrel növelték meg, tengelyvégeire pedig 20 colos krómkerekeket dobtak fel 31 colos terepgumikkal. Extra felszerelések továbbá a műanyag sárvédő lemezek, az egyedi acél lökhárítók, az integrált csörlő, valamint a Mopar hátsó lámpák és platóhosszabbító elem. A Surf Blue kék fényezés a Chrysler festékboltjából érkezett. A 4,7 literes Magnum V8-as erőmű egyedi légbeszívó nyíláson keresztül jut éltető oxigénhez.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)