G-Power BMW M5 CS
A több mint 30 éve tevékenykedő G-Power már számos őrülten izmos BMW-vel örvendeztette meg a benzingőz szerelmeseit. A német tuner a jelenlegi leggyorsabb bajor szedánhoz, az M5 CS-hez is kínál teljesítménynövelő készleteket, amikkel akár 900 lóerőig tornászható fel a kraft.
Mindig akadnak olyanok, akiknek egyszerűen kevés a gyári teljesítmény, legyen az akár egy brutális, 635 lóerős BMW M5 CS is. A bajor überszedánt 4,4 literes ikerturbós V8-as motor hajtja, amiben köztudottan nagy a kiaknázatlan potenciál. 635 lóerő és 750 Nm nyomaték áll a pilóta rendelkezésére, aki a rajtprogram használatával, ideális körülmények között akár 3 másodperc alatt elérheti a százas tempót és 305 km/óráig fokozhatja a sebességét.
Ezen a ponton lép a képbe a G-Power, amely öt lépcsőben képes még feljebb srófolni a teljesítményt. A belépő csomag a motorelektronika módosításával 700 lóerőt és 850 Nm-t hoz ki az erőforrásból. A GP-740-es csomagba már a sport kipufogórendszer is beletartozik, ami 740 lóerőre gyarapítja a teljesítményt és 900 Nm-re emeli a nyomatékot. Aki speciális leömlőket is kér az autóhoz, már 780 lóerővel és 950 Nm-rel számolhat. Ezután elérhető a GP-820 kit, amely hardveres módosításokkal (pl. új feltöltők) 820 lóerőt és 1000 Nm nyomatékot sajtol ki a motorból.
A G-Power a facelift előtti M5 tulajdonosokat is tárt karokkal várja, rengeteg kiegészítőt kínál a típushoz és a kőkemény, 840, illetve 900 lóerős G5M Hurricane RS, illetve G5M Hurricane RR modellek forgalmazását is folytatja.
A G-Power M5 CS megjelenésében egyébként csupán a kerekeivel és a kipufogóvégeivel tér el a szériaváltozattól. A 10 cm átmérőjű kipufogóvégek karbon vagy kovácsolt karbon kivitelben érhetők el, a kovácsolt könnyűfém felnik pedig 20 vagy 21 colos méretben érhetők el. Az előbbiekhez 275/35 és 285/35-ös, az utóbbiakhoz 285/30 és 295/30 méretű abroncsok passzolnak.
A tuningcsomagok ára 2495 eurótól (GP-700) 23 640 euróig terjed (GP-820), de a GP-900-ért ennél is többet kell fizetni.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)