Geiger Dodge Viper GTS
A downsizing vagy a hibridhajtás kifejezések meglehetősen messze állnak a Dodge Vipertől, a klasszikus amerikai izomkolosszustól, amelyet 8,4 literes V10-es erőmű mozgat. Tapasztalt pilótát kíván, ám aki megszelídíti, a leggyorsabb lehet utcán és versenypályán egyaránt. A Geiger azonban most kihegyezte a vipera méregfogait.
A Dodge Viper erőforrását tekintve ma is rekorder, hosszú orrába építik be a világ legnagyobb hengerűrtartalmú szívómotorját. A régi vágású, hengerenként kétszelepes erőforrás 645 lóerőt és 814 Nm nyomatékot ad le, így alaposan megdolgoztatja a szuperszéles, 355 mm-es hátsó gumikat. Az amerikai gyártmányú kocsikat nemesítő Geiger Cars azonban talált még néhány szunnyadó lóerőt az óriás blokkban. Egyedi airbox és fémkatalizátoros sportkipufogó-rendszerrel könnyebbé tette a légzését, majd átprogramozta a motorelektronikát, így az alumínium hajtómű 710 lóerőre képes 7100-as fordulatszámon, a nyomatéka pedig 861 Nm-re gyarapodott 5500-as fordulatszámon.
Ha a tuningolt Viper tökéletes rajtot tud venni, 2,9 másodperc alatt felszökken 100 km/órára és meg sem áll 341 km/órás sebességig. Egy állítható magasságú és keménységű, professzionális KW Variant 2 sportfutómű növeli a tapadást és az irányíthatóságot. A Vipert egy házon belül kifejlesztett karbon aerodinamikai készlettel is felruházták, ami még agresszívabbá teszi a megjelenést. A csomag első toldatból, hátsó légterelőből és diffúzoros hátsó kötényből áll.
A Geigernél a motortuningért 11 900, a KW futóműért 4700, az aerodinamikai készletért pedig 5866 eurót kérnek beszereléssel együtt.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)