Ha a gyári BMW X5 M kevés lenne
A Manhart Performance hozzálátott az új BMW X5 M átalakításának. A műveletet a karosszérián kezdték, de a lemezek alá is került némi erősítés. A monstrum 750 lóerőt és 1000 Nm-t teljesít.
A német tuner kihozta a maximumot az X5-ös BMW-ből.
Az MHX5 névre keresztelt projekt keretein belül a hatalmas SUV kapott egy új első lökhárítót, egy szellőzőrostélyokkal ellátott motorháztetőt, a cég emblémáját a bajoroké helyett, fekete veséket, szénszálas tükörburákat. A hátsó fertály felé közelítve rögtön szemet szúr a méretes diffúzor, illetve a négy hatalmas fekete kipufogóvég. A pontot az i betűre a 23 collos kovácsolt fekete felnik teszik fel.
A géptető alatt a már ismert 4.4 literes V8-as benzinmotor lakik, amelyet kissé átszabtak a mérnökök, így a gyári 575 lóerőből és 750 Nm-ből egész pontosan 750 paripát és 1000 Newtont sikerült előcsalni. Hogy ezek a számok milyen javulást hoztak magukkal, nem tudni, de a 4,2 másodperces százas sprintidő valószínűleg befér már a bűvös hármassal kezdődő elitbe is.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)