/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Itt a legerősebb Volkswagen pickup

2013. május 15. 20:00   |   Autoblog
címkék:  

A számos egyedi GTI Golf mellett a Volkswagen egy jóval nagyobb, de hasonlóan izgalmas járművet is bemutatott a Wörthi-tónál. Az Amarok pickup egy átalakított példányáról van szó, amelybe egy 3 literes V6-os TDI motort szereltek. A kiszélesített és megültetett „über-Amarok” rakományával a platóján 7,9 másodperc alatt gyorsul fel százra.

Az Amarok Power Pickup szimpla fülkéjével, közel 6 centiméteres sárvédő-szélesítéseivel és 80 milliméterrel mélyebbre süllyesztett karosszériájával nem csupán ránézésre vérbeli erőgép. A gép ugyanis valóban bőséges erőtartalékokra hagyatkozhat: háromliteres, V6-os TDI motorja 272 lóerős teljesítményt produkál, óriási, 600 newtonméter forgatónyomatékát pedig nyolcfokozatú automata sebességváltó közvetíti a kerekek felé.

E tekintélyes vonóerővel a tanulmány álló helyzetből mindössze 7,9 másodperc alatt gyorsít fel 100 km/órás tempóra. Semmiképp sem rossz egy olyan autótól, amely 3,5 négyzetméteres rakfelületén egy teljes versenyfelszereléssel ellátott gokart számára is elegendő helyet kínál. A Volkswagen igazi igáslováról van szó – ez esetben különös hangsúllyal a „lovakon”.

A Wörthi-tavi Amarok elejének a sima burájú, krómbetétes bixenon fényszórók adnak egyéni stílust, amelyeket vizuálisan a hűtőrács masszív, matt fekete, krómbetétes lamellái kötnek össze, miközben a lökhárító alján három, szintén fekete lamellázatú légbeömlő nyílás húzódik. Mindennek közepén a tekintélyes méretű Volkswagen-embléma helyezkedik el.

Oldalról rátekintve a Wörthersee Amarok integrált szénszál-erősítésű műanyag lapokkal kialakított küszöbszélesítéseiről, illetve vörös fóliázásáról ismerhető fel. Mindenekelőtt azonban a 295/35 méretű abroncsokkal szerelt, fegyverszürke árnyalatú, 22 colos kerekei és a fülke mögötti, ugyancsak fegyverszürke színű borulókeret dominálnak rajta. Az Amarok csúcsmodelljét hátulja is egyértelműen megkülönbözteti a sorozatgyártású kivitelektől, karbon diffúzora, két kívülre tolt kipufogócsöve és sötétített hátsó lámpái révén.

A belső térben szervesen folytatódik a GTI találkozóhoz illő fekete-vörös-fehér színkoncepció, az ajtókárpitokat, a kagylóüléseket, a sportkormányt és az extra-széles középkonzolt egyaránt fekete nubuk- és karbon-bőr borítja. Egyéni stílusjegyek a vörös díszvarrások és az „Alu brushed optik” dekor betétek is. Az ugyancsak fekete bőrrel borított műszerfalon kiegészítő műszerek tájékoztatnak a motor pillanatnyi forgatónyomatékáról és töltőnyomásáról, miközben a stopper gombnyomásra méri a gyorsulási időt.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/