/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Itt a Techart-tuningos Porsche 911 Turbo S

2020. november 30. 20:05   |   Autoblog
címkék:  

A Techart kiadta átfogó programját az új Porsche 911 Turbo és Turbo S modellekhez. Aerodinamikai készletet dolgoztak ki a modellekhez, sport kipufogórendszert terveztek, hozzányúltak a felfüggesztéshez és a motort sem hagyták gyári állapotában.

A Techart a Porsche-tunerek közül elsőként optikai csomagot fejlesztett ki az új 911 Turbo és 911 Turbo S modellekhez, amely 2021 januárjától lesz elérhető. A készlet része az első szoknya, a küszöbidomok, a tetőspoiler, az oldalsó légterelők, a hátsó terelőlapok és diffúzorelem, valamint a hátsó légterelő szárny. A Techart kiegészítői ráadásul nem befolyásolják a gyári aktív aerodinamikai elemek működését.

A Techart saját fejlesztése az új, központi anyás, kovácsolt könnyűfém kerékgarnitúra is, amely 20 illetve 21 colos méretben áll rendelkezésre a Turbo S modellhez. A Formula VI görgők elöl 9,5 x 20, hátul 12 x 21 hüvelyk méretűek, és 255/35-ös, illetve 315/30-as abroncsokat kapnak. Opcióként 265/35, illetve 325/30 méretű Michelin Cup 2 köpenyekkel is elláthatók. A sima Turbo modellhez emellett vásárolható normál ötlyukas kerék is (Daytona II, 20/21 col).

Tovább javít a optikán és a stabilitáson a Techart sportrugó-szettje, valamint állítható rugószettje. Az előbbi 40 mm-es ültetést tesz lehetővé és a gyári első tengelyemelő rendszerrel is kompatibilis. Az utóbbi a profibb megoldás, az 15-40 mm közötti ültetést enged meg.

A Techart a csúcs-Porschék utasterében is varázsolt. Nemes bőrhuzatot, Merino gyapjút és szénszálat használ – ezt a kombinációt ő alkalmazta először a nemesítők között. Természetesen a kuncsaft az úr, kívánságra teljes bőrkárpitozást is kiviteleznek a szabászok. Az egyediséget olyan kiegészítőkkel lehet tovább fokozni, mint a megvilágított karbon küszöblécek és karbon pedálok, vagy a kézzel varrott Techart sportkormány.

A német nemesítő erőmodult is fejlesztett a Turbo és Turbo S modellek biturbó erőforrásához. A Techtronik TA092/T1.1 modul plusz 60 lóerőt és 100 Nm nyomatékot hoz a konyhára, így a Turbo S 710 lóerős lesz és 900 Nm nyomatékot tud leadni. Az erőtöbblet csak Sport és Sport Plus vezetési üzemmódokban aktív. Mindez megfejelhető még aktív szelepes sport kipufogórendszerrel, amely gombnyomással szabályozható, illetve a vezetési üzemmódokkal is összeköttetésben van.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/