Kegyetlen tuningot kapott a Range Rover
A német Arden nevű tuningcég kezelésbe vette az 5.0 literes kompresszoros V8-as motorral szerelt terepjárót, hogy egy 22 collos kerekeken guruló 650 lóerős szörnyeteget csináljon belőle.
A japánok mellett talán a németek értik legjobban a dolgukat, ha tuningról van szó. Legyen bármilyen márka, egyes germán műhelyek előtt nincsenek akadályok.
Így van ezzel az Arden csapata is, akik a Range Rover egyik legizmosabb kiadását, az 5.0 literes kompresszoros V8-assal szerelt változatot vették kezelésbe. A gyári állapotában 510 lóerőt (375 kW) és 625 Nm-es maximális forgatónyomatékot produkáló benzines erőmű kapott egy új feltöltőt, egy sport kipufogórendszert és katalizátort, valamint új motorvezérlő elektronikát, így 140 paripával (102 kW), valamint 120 Nm-rel magasabb értékekkel gurult ki a tuner garázsából.
Az elért 650 lóerőnek (478 kW), valamint 745 Newtonméteres csúcsnyomatéknak köszönhetően a gyári 225 km/órás végsebesség 260 km/órára nőtt, azonban az 5,1 másodperces gyorsulás javulásának mértékéről nincsenek információk.
Az erőkúrán felül a hófehér Range Rover V8 kapott egy teljes optikai csomagot is – szélesítésekkel, illetve 22 collos alufelnikkel, lökhárítóba integrált LED nappali menetfénnyel, ültetéssel, sötétített ablakokkal és egyéb finomságokkal. A műveletsor áráról sajnos szintén nem érkezett adat.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)