Mercedes-AMG C 63 G-Power lökettel
Azt, hogy egy középkategóriás szedán nem automatikusan középosztály béli, a C 63 AMG modell bizonyítja. Kisebb ugyan az E- és az S-osztálynál, ám ugyanaz a brutális biturbó V8-as erőmű dolgozik benne, félelmetes sportszedánt faragva belőle. A G-Power pedig még rátett egy lapáttal.
A professzionális BMW-tunerként elhíresült G-Power egy ideje már a csillagos modelleket sem utasítja el, ha a ménes szaporításáról van szó. Most egy, még az idei ráncfelvarrás előtti C 63 S modell került a kezei közé, amelyet alaposan megizmosított. 600 lóerő és 800 Nm az új sarokszámok, amelyek 90 lovas és 100 Nm-es növekményt jelentenek.
A G-Power intelligens módszerekkel emeli a teljesítményt, anélkül, hogy a motor élettartama és megbízhatósága csorbát szenvedne. Egyik lehetőség egy külső vezérlőmodul installálása, amelyet a gyári ECU elé építenek be. A szerkezet módosítja a jármű szenzorai által rögzített adatokat és azokat küldi el a gyári vezérlőegységnek. Másik lehetőségként új szoftvert töltenek fel a gyári vezérlőegységbe, s opcióként a sebességlimitert is kiiktatják. Bármelyik módszer mellett is döntsön az ügyfél, a nulla-százas gyorsulás 3,8 másodpercre csökken. A végsebesség 300 km/órára tolható ki.
Hogy a hangzás is méltó legyen a teljesítményhez, a G-Power rozsdamentes acél sport kipufogórendszert is felszerelt a Mercedesre. De azok, akik még többre vágynak, szintén megtalálják a számításukat a G-Powernél. A cég ugyanis a 4 literes biturbó erőforrás komplett átépítésével akár 800 lóerőt is ki tud hozni a C 63 S-ből.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)
Ennek ugy orulok!
A 120 loeros autommal nemetorszagban 400km-t 6ora alatt teszek meg altalaban a rendszeres dugok miatt!
Na akkor ha megveszek szazezrekert (€-ban)egy ilyen autot az sokat fog segiteni!Lehet akkor sikerul 5ora alatt teljesiteni a tavot!