/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Novitec Tridente Maserati Ghibli

2014. november 04. 15:20   |   Autoblog
címkék:  

A Maseratik első számú nemesítője, a Novitec Tridente kiadta csomagját az új Ghibli modellhez is. A palettán aerodinamikai kiegészítők, könnyűfém kerekek, módosított felfüggesztés és teljesítménynövelés szerepel; a dízelmotoros példányok tulajdonosait is tárt karokkal várják. A csúcsmodell 476 lóerős lehet.

A Novitec Tridente egyszerűen installálható tuningbokszokat készített a Ghiblihez, amelyek már 1290 eurótól elérhetők. Módosítják a motorvezérlést, de nem csak a maximális teljesítmény előcsalogatására fókuszálnak, hanem figyelmet fordítanak a kifinomult futásra, a károsanyag-kibocsátási norma megtartására és a megbízhatóságra is.

A dízel modellek adják a Ghibli eladások java részét, így a Novitec Tridente szakemberei a 3 literes V6-os common rail turbódízel 250 és 275 lóerős verziójához is kínálnak motortuningot. Az N-Tronic tuningbox az olasz piacon kapható szerényebb teljesítményű erőforrásból plusz 51 lóerőt hoz ki, amivel párhuzamosan a nyomaték 680 Nm-re emelkedik. A többek között nálunk is elérhető 275 lovas kivitel 47 lóerővel gyarapodik, így 322 lóerőt és 680 Nm nyomatékot állít a pilóta szolgálatába. A nyolcgangos automataváltóval a felhúzott Ghibli nulla-százas gyorsulásban hét tizedet ver gyári megfelelőjére, 5,6 másodperc alatt eléri a százat.

Természetesen az N-Tronic külső vezérlés a hátsó- és négykerék-hajtású benzines modellekhez is megrendelhető. A befecskendezési és gyújtási térkép átírásával, valamint a turbónyomás kismértékű növelésével a V6-os biturbó motorból előcsalogathatók a rejtett tartalékok. A legerősebb, Ghibli S és Ghibli S Q4 modellek 410 lóerejéhez 66 adódik, a nyomaték pedig 90 Nm-rel nő. Az új értékek 476 lóerő és 640 Nm nyomaték, amely 1700-as és 4900-as fordulatszám között használható. Az összkerékhajtású Ghibli S Q4 modell 4,4 szekundum alatt katapultál százra, a csúcssebessége pedig 284-ről 294 km/órára nőtt.

A megnövekedett motorerőt akár 22 colos könnyűfém felnikre szerelt széles abroncsok viszik át az útra. Kétségtelenül az egyrészes, öt duplaküllős, 22 colos Novitec Tridente NM1 felnik a legszebbek, amelyek szettjéért 3980 eurót kérnek. Ezüst, matt fekete, titánszürke vagy polírozott kivitelben rendelhetők és vegyes méretben szerelhetők fel a Maseratira. Az első tengelyre 9 col szélesek mennek fel 255/30-as abroncsokkal, míg a hátsó tengelyre 11 col széles darabok csavarozhatók fel 315/25 méretű gumikkal. A kerekek és a sárvédők pereme közötti távolságot sportrugókkal vagy profi állítható felfüggesztéssel lehet minimálisra csökkenteni.

A diszkrét szénszálas aerodinamikai kiegészítők még sportosabbá teszik az olasz szedán megjelenését. Az első lökhárító karbon toldattal egészíthető ki, amely karakteresebbé teszi a Maserati orrát, nagy sebességnél pedig fokozza a leszorító erőt. A karbon küszöbidomok nyúlánkabbá teszik az autót, a hátsó élspoiler pedig szintén az autó útra tapasztásában segít. A teljes karosszéria szett megvásárolható 3120 euróért, de a komponensek egyenként is elérhetők.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/