Porsche-zöld Audi R8 az MTM-től
A Porsche GT3-nak lehet, ám az Audi R8-nak nem áll jól a zöld fényezés. Sőt, ezzel a színnel kifejezetten csúnya a négykarikások sportkocsija. A helyzeten a feketére fújt oldalelemek és felnik sem javítanak. A Motoren Technik Mayer (MTM) a zöld Audival új individualizációs programját szeretné népszerűsíteni, hangsúlyozva, náluk bármilyen egyéni elképzelés magvalósítható. Az tuti, hogy még egy ilyen R8 nem jön majd veünk szemben az utcán. A wettstetteni Audi-nemesítő vállalkozás a motortuningnál azért odatette magát, a 4,2-es FSI motorból kompresszor felszerelésével 560 lóerőt hozott ki.
Ha túljutunk a zöld szín okozta sokkon, tekintsünk a motorra, ahol az MTM igazán kamatoztathatta a tudását. Egy kompresszor készlet installálása után a 420 lóerős V8-as aggregát egyharmadával nagyobb teljesítmény leadására lett képes, immár 560 ló tombol a plexitető alatt! Ez 40 lóerővel meghaladja a V10-es Lambo motorral felvértezett csúcsmodell teljesítményét is. A nyomaték 34 százalékos emelkedése sem piskóta, a 4,2-es hajtómű 430 Nm helyett 580-at tol ki magából. Az MTM egyébként az R8 V10 tulajokat is tárt karokkal várja, a motorelektronika lecserélésével 40-et ad hozzá a lovakhoz. A teljesítményhez illő brutális hanghatásról az új pillangószelepes kipufogó-rendszer gondoskodik négy kerámiabevonatú végcsővel.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)