SEAT Leon Cupra versenyköntösben
A SEAT modellek nemesítésében nagy jártasságot szerzett JE Design elkészítette widebody karosszériaszettjét az új Leon Cupra modellhez, és a motor teljesítményét is feltornászta 350 lóerőig. A tüzes spanyol így bármerre jár, az érdeklődés középpontjába kerül.
A widebody kit a három és az ötajtós modellre is ráépíthető, és 6188 euróba kerül. A csomag része a háromrészes első lökhárító rátét, a karbon hatású küszübidomok, a széles sárvédők, valamint a hátsó szoknya brutális kinézetű diffúzorral. Utóbbi alól négyszögetű, 105 x 85 mm-es kipufogóvégek kandikálnak ki, amelyek az új sportkipufogó-rendszer lezárásai.
A JE Design egy CAN BUS szabályzású, csappantyús kipufogórendszert tervezett a Leon Cuprához, amely a kiválasztott menetmódtól függően szól. Normál és sport módban a csappanytúk zárva tartanak, így a kocsi csendes marad, a Cupra mód aktiválásával azonban az erőforrás kiereszti karakteres hangját, mindenki nagy örömére. A teljes rozsdamentes rendszerért 2380 eurót kérnek és a gyári hátsó lökhárítóval is kompatibilis.
A mesterek a 2 literes turbómotort is megpiszkálták, a vezérlés módosításának köszönhetően a Cupra 280 helyett 350 lóerőt mozgósít, a nyomatéka pedig 440 Nm-re emelkedett. Háromtized másodpercet sikerült lefaragni a nulla-százas gyorsulásból, a kiszélesített Leon Cupra 5,7 helyett 5,4 másodperc alatt sprintel százra és eléri a 250 km/órás sebességet. A teljesítménynövelésért 2299 eurót kell fizetni, de két év garanciát adnak rá.
Természetesen az autó némi ültetést is kapott, amihez a nagynevű KW-t hívták segítségül. A gyárilag adaptív futóművel érkező Leon Cupra alá tökéletes választásnak bizonyult a KW DCC Plug & Play felfüggesztés, amely 45 mm-rel engedi lejjebb a kocsit. Az ára 2229 euró. Az építést a JE Design saját, Y-küllős, 9,5 x 19 colos kerékszettjével koronázta meg, amelyre széles, 255/30-as Dunlop sportabroncsokat feszítettek. A garnitúra 2052 euróért elvihető.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)