/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Strosek Porsche Cayman S

2006. május 22. 17:01   |   Autoblog
címkék:  

A szériaváltozatnál 85 lóerővel erősebb Strosek Porsche Cayman érdekessége a futóműve, amelyet kifejezetten a Nürburgringre állítottak be.


A Porsche Caymanhoz elérhető tuningcsomag tartalmazza az aerodinamikus karosszériaelemeket, a motortuningot 295-ról 380 lóerőre, a 19 és 20 colos könnyűfém felniket, valamint a precíz sportfutóművet. A középmotoros sportkocsi átalakítását a mesterek egy első lökhárító-toldattal kezdték, ami nemcsak impozánsabbá teszi a kis Porschét, de növeli a leszorítóerőt és segíti az első tárcsafékek hűtését is. Oldalról az új vaskos küszöbök és a sporttükrök javítanak a megjelenésen. Hátul új elem a szélvédőre rányúló tetőspoiler, a gyárinál nagyobb kiterjedésű, ám továbbra is elektronikusan kiemelkedő karbon szárny, továbbá a hátsó kötényre telepített diffúzor. A Strosek Cayman a változtatások eredményeként a szériakivitelnél laposabbnak hat és jóval agresszívebb kiállású.  

Az összképet természetesen a Strosek könnyűfém kerekek is feljavítják, amik nem éppen szerény darabok. Egy- és többrészes verzió is kapható, 19 vagy 20 colos méretben. A maximalistáknak a háromrészes és ötküllős, elöl 8.5J x 20, hátul 11J x 20 méretezésű görgők valók, amelyekre előre 235/30 ZR 20, hátulra 305/25 ZR 20-as Dunlop gumikat szerelnek. Kétféle futómű áll rendelkezésre: az egyik progresszív sportrugóival 35 mm-rel ereszti le a Porschét, míg a másik egy igazi csemege, ugyanis a Nürburgring Nordschleife versenypályához kalibrálták.

Ezek után már csak a motortuning maradt hátra. Ebből is kétfajtát választhat a kedves vevő; az első csomag 295-ról 320-ra, a második pedig 380 lóerőre tornássza fel a teljesítményt. Sport levegőszűrő, acél katalizátor, sportkipufogó és átprogramozott elektronika alkalmazásával plusz 25 lóerőt csaltak ki a Cayman motorjából, 380 lóerőhöz azonban már mélyebb átalakításokra volt szükség. A mérnökök 3,4-ről 3,8 literre növelték a hathengeres boxer erőforrás lökettérfogatát, s ezzel meg is oldották a “problémát”. A nyomaték 340-ről 415 newtonméterre emelkedett, a százas sprint pedig 5,4 helyett már csak 4,7 másodpercig tart. Természetesen a végsebesség is nőtt, a Strosek Cayman 275 helyett 288 km/h-val szelheti a levegőt.

A belső tér is exkluzívabbá, sportosabbá tehető a Strosek kiegészítőivel, Választható velúr, Strosek logós lábszőnyeg, alumíniumból készült váltókar, pedálszett és lábtartó, illetve tetszőleges színű bőrkárpitozás is.  

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/