/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Szuper-exkluzív Porsche Carrera GT a Gemballától

2007. október 10. 11:47   |   Autoblog
címkék:  

A Gemballa Mirage GT ma az egyik legkülönlegesebb sportkocsi a világon, összesen 25 darabot készítenek belőle.


A zuffenhauseni márka csúcsmodellje, a Porsche Carrera GT Földünk egyik legkomolyabb szuper-sportkocsija. Ahhoz képest relatíve nagy mennyiség, 1380 darab készült belőle, többségük jó eséllyel valamelyik közel-keleti országban kötött ki. Persze egy magára valamit adó olajsejk nem ragad le a szériaállapotnál, tovább nemesítteti kocsiját. A német Gemballánál megteheti, ahol most egy “extrém” limitált példányszámú autót kap vissza, valamivel több, mint 57 millió forintnak megfelelő valuta átutalása után. A valóban különleges Mirage GT-ből összesen 25 darabot terveznek építeni; a kocsik felét már el is kapkodták.   


Tuti, hogy még egy ilyen színű autó nem jön szembe velünk az utcán, mint a képen látható Gemballa Mirage GT. Az ismert focista kuncsaft kérésére a fekete fényezésre különleges festékport szórtak, így a Porsche napfényben fantasztikusan csillog. A háromrészes, elöl 9,5 x 19-es, hátul 12,5 x 20-as high-tech kerekeket is színre fújták. Az utastér hasonlóképpen elképesztő, fekete-sárga színkombinációban, finom Alcantara/bőrkárpitozással, karbon betétekkel és érintőképernyős multimédiás rendszerrel.


A kabin mögött csücsül a módosított, 5,7 literes V10-es hajtómű, 660 lóerővel, amely lecserélt, rozsdamentes acél sportkipufogó-rendszeren keresztül tolmácsolja indulatait. A Gemballa szörnye 3,8 másodperc alatt gyorsul fel százra, 0,1 másodperccel gyorsabban, mint a szériaváltozat. A száguldásban a Gemballa karbon-kevlár karosszériakittje is támogatja a zuffenhauseni gépet, gyorsítja a levegőáramlást. A hátsó szárny középső része 120 km/óráig automatikusan kiemelkedik, kanyarokban növelve a leszorító erőt (30 kg az első tengelyen és 85 kg a hátsón), majd 120 km/óra fölötti sebességnél visszaereszkedik a szárnyba. A tetőre szerelt airbox sem dísz, többlet levegőhöz juttatja az erőforrást; amúgy is készül a Carrera GT 800 lóerős változata. 


A Gemballa high-end tuningja méregdrága, az átalakításért ugyanis – nem elírás – átszámítva 57,5 millió forintot kell leszurkolni. A Porsche Carrera GT-ért pedig anno 484 ezer dollárt, mai árfolyamon körülbelül 85 millió forintot kértek.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/