/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Terepjáró BMW X3-asból

2007. december 27. 10:31   |   Autoblog
címkék:  

Növelt rugóútjai, 255/55 R 18-as terepgumijai, differenciálzárjai, továbbá robosztus alvázvédelme jóvoltából nem kell tartania az elakadástól.


Herbert Hartge nemcsak autóversenyző és cégvezető, hanem szenvedélyes vadász is. Legújabb projektje ezért nem egy felturbózott 3-as vagy 5-ös BMW, hanem egy terepesített BMW X3-as, mely a Hunter, azaz a vadász nevet viseli. Az átalakított X3-as kemény gép, 23 centis hasmagassággal, masszív alvázvédelemmel, bütykös gumikkal és 335 lóerőre felhúzott turbódízel motorral.  


A Hartge Hunter úttalan utakon is magabiztosan mozog, növelt rugóútjai, 255/55 R 18-as terepgumijai, továbbá robosztus alvázvédelme jóvoltából nem kell tartania az elakadástól, illetve a sérülésektől. Egyedül a fényezésre kell ügyelni. Különben a Hunter terepszöge elöl 23.9 helyett 31 fokos, 48 fokos emelkedőn is felküzdi magát, továbbá 50 centi mély vízen is átgázol. Brutális rozsdamentes acél alvázvédő lemeze pedig a legkomolyabb ütéseket is elviseli, a sziklák sem jelentenek veszélyt. Nagy élvezet a csapatás, a mesterek ugyanis a motorok teljesítményét is feltornásszák. A 218 lóerős 3.0d modellek az elektronikus kezelés után 253, míg a 286 lovas 3.0sd verziók 335 pacit tolnak ki magukból. A Hunter képességeit tovább fokozzák a mindkét tengelyre utólagosan beépített automata differenciálzárak.


Az utastérbe a vásárlók a számos praktikus kiegészítő mellett többek között a bőrülésekhez kérhetnek mosható borítást, hogy egy kiadós offroad túra után ne koszolják össze azt.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 50.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/