/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Tovább durvult a BMW M235i

2014. június 09. 16:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

A Manhart fogta a legkisebb kupé Bömöst, és elkészített hozzá egy elég komoly optikai és teljesítményjavító csomagot. Így pont olyan erős lett, mint a nagytesónak számító új M3/M4 páros.

A német Manhart elkészítette saját elképzelését a bajorok 2-es szériájának legerősebb kiadásához. Az M235i immáron 430 lóerőt birtokol.

Ezzel pedig az autó orrában megbújó 3.0 literes sorhatos turbós egység épp olyan erős, mint az új M4-es, miközben nyomatéka jóval meghaladja a nagytestvérét – 500 helyett 592 Nm. Ezen értékek egyébként több mint 100 lóerővel és 140 Newtonméterrel haladják meg a gyári eredeti adatokat. A hatalmas többletet egy nagyobb intercooler, módosított turbónyomással, egy sportkipufogórendszer installálásával, valamint a motorvezérlés átírásával sikerül elérnie a mérnököknek. Pontos specifikációkról nincsenek információk, azonban a 250 km/órás korlátozott végsebesség a múlté: egy Vmax chippel immáron a 300-at is képes megfutni a sárga négykerekű.

A nyers erőn túl azonban egyéb részletekre is figyeltek a németek, így került 19 collos felniszett a bajor sportgép alá elől 225/35, hátul 255/30-as papucsokkal, továbbá egy állítható futómű is a kanyarok merészebb vételében segédkezik. A megfelelő lassításról az elől hatdugattyús fékrendszer gondoskodik.

A gép külseje kapott egy szénszálas csomagot (toldatokkal és hátsó szárnnyal), míg a belsőt megszabadították a hátsó üléssortól, valamint az elsők helyére Recarókat szereltek, illetve egy bukókerettel tették merevebbé és biztonságosabbá.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/