VOS Lamborghini Huracán Spyder
Hogyan lehet még lélegzetelállítóbbá varázsolni egy nyitott tetős Lamborghinit? Nos, leginkább élénknarancs fóliával és rengeteg karbonnal. A német Vision of Speed műhelynek sikerült a nem mindennapi feladat, autójuk még jobban tekeri a fejeket, mint az egyébként is nagyon dögös gyári gép.
Manapság már nagyon nehéz maradandót alkotni, ha valaki Lamborghini tuningra szánja el magát. Az Aventadort és a Huracánt is annyira felkapta a háttéripar, hogy ezeken az autókon már szinte mindent elkövettek, a létező összes stílusirányzat szerint. A VOS csapata nem akart forradalmi, csak feltűnő megjelenésű kocsit, amelyik után mindenki megfordul. Éppen ezért élénknarancs fóliába csomagolta a szupersportgépet és amit tudott, szénszállal helyettesített a karosszérián és az utastérben.
Karbon első toldatot, fix hátsó szárnyat (állítható kivitelű is kapható) és farkötényt szerelt a Lamborghinire, de a külső tükörházaknak is jutott a motorsportos anyagból. A lökhárító két oldalán bújnak ki a kipufogóvégek, amelyek immár Akrapovic titánium rendszert zárnak le. A gyárinál 20 kilogrammal könnyebb kipufogórendszer nemcsak hangzásban jelent pluszt, hanem teljesítményben is: az 5,2 literes V10-es 20 lóerővel és 22 Nm nyomatékkal gazdagodott általa. Összesen tehát 630 lóerő és 582 Nm nyomaték vethető be.
A kabin sem szűkölködik szénszálban, a légbeömlőkön, az ajtófogantyúkon, a kormánykerék egyes részein, a váltóevezőkön, a középkonzol két oldalán, valamint a küszöbléceken is megtalálható, egyedi hangulatot teremtve.
A rendkívül ütős, narancs-karbon Huracán Spyder színvonalához méltó kerekeket is kapott a Mansorytól származó 20/21 colos garnitúra képében. A matt fekete, narancs peremcsíkos kerekek remekül állnak a kocsin, s 245/30 ZR 20 illetve 325/25 ZR 21 méretű Michelin abroncsokat hordanak. A hasmagasságot opcióként H&R sportrugókkal lehet mérsékelni, mégpedig 35 mm-rel.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)