Hiába bírálták, nagyon bejött a Tesla Musknak
címkék: gyártás, környezetvédelem, musk, nyereség, tesla, villanyautó
Sokan nevettek a Tesla gyártási gondjain – de az amerikai villanyautó már nem valamifajta különc, hanem az első helyen áll a hazai gyártmányú kocsik eladásaiban.
A Tesla korszerűbb, mint bármely más autó az amerikai piacon. Többet ad el ott, mint a Porsche, a Mercedes-Benz vagy a BMW. Veersenyképes árban is, ugyanakkor biztonságosabb. Sokan nem vették figyelembe, mekkora feladat volt a nulláról felépíteni a gyártást úgy, hogy most negyedévenként 80.000 kocsit gyártanak. Kevesen értették meg a vállalkozás stratégiáját, azt, hogy kész nagy kockázatokat vállalni, ha azzal világraszóló változásokat indít el. Musk azzal, hogy a környezetet kímélő autót gyárt, sok ember nyert meg, akik még arra is készek, hogy segítsenek az autók elosztásában, mert magukénak érzik az ügyet.
A Tesla megmutatta: ki lehet tartani hosszú távú stratégia mellett akkor is, ha ostobaságokat beszélnek a vállalkozásról olyanok, akik nem is értik, mi és miért történik. A bírálók hibáztattak a céget azért, hogy nem Kínába telepítette a gyártást. Gyártósorai azonban így is profitot termelnek, a Model 3 esetében 20 százalékot, ami kategóriájában az átlag felett van. Most azután, a világ-kereslet függvényében mérlegelik, hogy a gyártást részben Kínába telepítsék. Lényegében mindenki tévedett a Tesla megítélésében, mind a finanszírozás kérdésében, mind a műszaki problémák tekintetében. Minden jel arra mutat, hogy a vállalat nyereséges marad és az akkumulátorok árának csökkenésével még gyorsabban tud majd fejlődni.
(Forrás: Medium)
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)
Amíg ilyen kigyulladós akkumulátorokkal szerelik fel a Teslákat, így nem igaz, hogy gyorsan tud majd fejlődni az eladási statisztikájuk! Épeszű ember nem várja azt a hírt, hogy a gyorstöltés közben kigyulladt Teslában esetleg egy alvó kisbaba is bent maradt a hátsó ülésen. Na akkor mit mond majd Elon Musk úr? Talán járulékos veszteségnek fogja tekinteni?
Na, ennyit az általuk alkalmazott Panasonic aksi és a nagy áramú gyorstöltés ügyről!
“…a környezetet kímélő autót gyárt…”
Ez azért így nem igazán állja meg a helyét. A városok levegője tisztább lehet, de a föld levegője, a légkör CO2 tartalma nem lesz jobb.
Ebből látszik, hogy ez egy olyan “fejlődés” amit nem a tudomány vezet hanem pénzemberek…
A városok nem a Föld nevű bolygon vannak ?
A gyártási folyamat minden autó esetében azonos károsítást okoz,azonban az elektromos utána már nem bocsát ki széndioxidot.Lehet ,hogy most drágább,azonban később csökkenni fog az ár a nagyobb sorozatokkal és a konkurencia hatása által…